3. nov. 2009

Bakermester Harepus.



Har du noen gang hatt en sang på hjernen? - Så lenge at den har holdt på å gjøre deg smårar?
Med meg skjer det titt og ofte. Sist gang var det "Kari palari" som drev meg til vanvidd. Nå har Bakermester Harepus overtatt stillingen. Jeg frykter jeg kan komme til å springe hodet i veggen snart, for FY for en slitsom sang!

Jeg håper alle husker sangen, eller blir nysgjerrige og hører sangen.
(Og får den på hjernen.)

Her kan du høre en liten smakebit på 30 sekunder. (Eller sangen kan bli din for bare 8.90 kr!!!)



♪♫♪ ♪♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪♪♫ ♪♪ ♫♪ ♪♫♪ ♪♫ ♪♪♫♪

Bakermester Harepus
er en dyktig baker.
I sitt kakebakerhus
baker baker Harepus
mange gode kaker.
Der er kaker nok å få
for en hel familie.
Noen store, noen små
noen er med sukker på
og noen med vanilje.

Harepus har wienerbrød
kjeks og mazariner,
sukkerbrød med sukkerstrø,
og hvetebrød med fuglefrø,
og boller med rosiner.
Bakermester Harepus
har så gode kaker,
Gid jeg var en bakermus
i et kakebakerhus
hos en kakebaker.

♪♫♪ ♪♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪♪♫ ♪♪ ♫♪ ♪♫♪ ♪♫ ♪♪♫♪

Ingen kommentarer: