16. juli 2008

Blogg...JEG?

Trodde aldri jeg skulle skaffe meg blogg. Et plutselig infall midt i natten..."nå skal jeg fikse meg blogg". Jadda...

Og som jeg grua meg til å skrive det første innlegget... Hva skal jeg skrive? Hvordan skal jeg skrive det? Dialekt eller bokmål? Tema, hva i huleste skal jeg skrive om? Det er jo det første innlegget og bør inneholde noe STORT og fantastisk som henriver folk og gjør at dem får lyst å lese mer..!
Krig? Fred? Religion, politikk og sånn? :p

Som dere kanskje skjønner ligger det en viss prestasjonsangst og lurer, men jeg hopper i det og sier HEI, HER ER JEG! :D

*kjenner etter om angsten er over nå*
Fra nå av blir det sikkert mye lettere. :p

1 kommentar:

Heidi sa...

Du må jo pass PERFEKT tell å ha blogg, faktisk!! E jo underholdaness som fan! :o)