28. aug. 2008

Tyrkias katter

Nå er det en kjent sak at jeg er kattefrelst, og jeg møtte mange søte små i Tyrkia. Fikk tatt et par blinkskudd som jeg synes er på sin plass å legge ut her... :)




Denne søte jenta lå og slappa av på en bil. Ikke så gammel, så ikke helt tam...





Liten kattunge som lå i inngangen til Jimmy's skinnbutikk. Jeg falt pladask. :)





Men denne...stjal mitt hjerte ved første øyekast. Kom mot meg med halen rett til værs, malte og koste seg. Sovnet til slutt i armene mine...





Denne sjarmerende herremannen hadde tre bein og en halv hale. Holdt til utenfor butikken til Ergun. Svak som jeg er for disse hjemløse så kjøpte jeg noen kg. kattefòr som Ergun kunne gi han etter jeg var reist hjem. Her står han og spiser...se så fornøyd han er! :)





Og denne pusemammaen holdt til på senteret. Vakker personlighet. :)

Ingen kommentarer: