24. aug. 2009

Aurora

For tiden er jeg i Tromsø og jobber med et kjempespennende filmprosjekt. Filmen heter Aurora og er en nordnorsk romantisk komedie. Vi har iløpet av den siste uken fått kjempedekning i media - både på TV og i aviser, samt jobbet med en bakomfilm som presenterer noe av det vi gjør på settet. Denne bakomfilmen ble sluppet for kun få minutter siden, selvfølgelig ble også den meget bra, og selvfølgelig skal den publiseres i bloggen min!!! :D
Vi har det rett og slett kjempegøy!

Vi er mange som virkelig har tro på dette prosjektet og jeg føler meg priviligert som får delta på så mange områder i produksjonen som jeg faktisk får. Oppgavene er allsidige og strekker seg fra kaffekoking til makeup, clapping til skuespill og fotografering til tapeloggføring...og enda mer!

Jeg er glad for at jeg takket ja til å være med på denne opplevelsen som har gitt meg mange gode minner, og også, forhåpentligvis, venner for livet. :)


Dette ville vært umulig for meg uten hjelp fra mine fantastiske, hjelpsomme kattepassere. Takk, mamma og pappa, jeg er evig takknemlig! :)


Se bakomfilmen og smil! :)


2 kommentarer:

Gerd Solbjørg sa...

Snuppah mi??
Huska du ka e sa engang..? Om at du kom t å end opp mæ et eget program/show??
*ler*

E venta spent på fortsettelsen:))

Tanja sa...

Vi får se om æ får tilbud om å ha eget katteshow, så kan vi jo diskuter saken. Hihihi! :p