2. aug. 2009

Gaveønsker...

Allerede er det opptil flere som har spurt hva jeg ønsker meg i bursdagsgave. Det er fremdeles 1 måned til den "store dagen", men tiden flyr jo fort... Hyggelig at folk tenker på meg så lang tid i forveien. :)

Nå er jeg faktisk så smart at jeg har begynt å skrive ned ting jeg ønsker meg, etterhvert som jeg kommer på dem. Uten denne huskelisten er sjansen veldig stor for at jeg ikke ville visst hva jeg skulle ønske meg når folk spør.
Ikke at det er så viktig med gaver, men dersom folk ønsker å kjøpe så kan det likegreit være noe jeg vil ha/trenger. Handduker, telys-holdere og dilldall har jeg nok av.


Min eminente ønskeliste ser altså foreløpig slik ut:

Nemi-ting (bøker, blad o.l.)
Gavekort hos Bodø Dyreklinikk, dersom det finnes...evt Specific nyrefõr til katt (fås kjøpt hos veterinærer)
Penger
Fyringspellets
Wok
Stretchlaken (sort) 150x200 eller 180x200
Relax-sokker
Sort liten vannkoker, løs på sokkel
Ullsokker
Superundertøy
Ergonomisk hodepute
Pysjamas
Votter/hansker

Ønsker meg også en tur til Izmir, men det er kanskje ingen vits i å skrive her. - Den går under kategorien "penger". :)))

2 kommentarer:

Wenche sa...

Jeg kan ikke kjøpe ALT DETTE!!! JIZEZ, jeg blir jo blakk... ;)
:-D
Er det den 1. september du har bursdag? :-)

Tanja sa...

Gjerrigknark! ;)
Har den 3. sept.