2. juni 2011

Facebookkonkurranse

På grunn av regler om konkurranser på Facebook er jeg nødt til å ta en liten omvei for å kunne gjennomføre konkurransen på "lovlig" vis. Konkurransen er altså fra nå av flyttet til bloggen min. Jeg noterer navnene på personene som allerede har deltatt, og resten som vil delta må skrive navnet sitt i kommentarfeltet under dette blogginnlegget og IKKE på Facebook. Konkurransen er kun for dem som liker siden "Glassmykker" på Facebook og som deler siden, og premien er som tidligere nevnt et armband. Vinner får selv velge fritt blant armbånd jeg har på lager.
Det vil muligens, med tid og stunder, bli opprettet en blogg eller en hjemmeside for glassmykkene, og da vil det bli mye enklere å gjennomføre konkurranser innenfor Facebook's reglement.
Vi går fremdeles for 100 medlemmer, så del siden så vi når 100 raskere. Lykke til til alle som deltar! :)

17 kommentarer:

Tanja sa...

Tove P. Nilsen
Lisa Ness
Merete Korsgaard
Marit Prestrud
Gro Kåsmoli
Roger Karlsen

Anonym sa...

Hei, jeg blir gjerne med å deler på facebook;-)

hilsen Hanne Antonsen

ha-anton@online.no

Connie sa...

vil gjærne å vær med i konkuransen.
connie myhr
skal del linken så mytje æ kan, du har så mytje fine smykka og armband :)

Connie sa...

jeg vil gjærne melde mæ på konkuransen.
connie myhr
skal dele ut linken siden du har så mytje fine smykker og armband :)

thekje@hotmail.com sa...

da har jeg delt siden :)

Marianne sa...

Heisann
Da har jeg delt siden:)
Utrolig mange fine smykker:)

Raymond Nordahl sa...

Jaja, jeg blir ikke nevnt :(

Sten J. sa...

Da kan du anse siden din som delt og likt av meg...

Anonym sa...

Da har vi handla, og sia e anbefalt på FB :-)

MVH Tove Åsheim

vilde stenersen sa...

Har anbefalt på bloggen min
http://vildechriistin.blogg.no/1307123593__new_accessories.html

- Vilde Stenersen

Merete K. sa...

"ೋღ Delt link på nytt og ønsker deg en strålende fin helg "ೋღ

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Anonym sa...

Nå har jeg også delt :)
Smykkene jeg kjøpte av deg falt skikkelig i smak her hjemme hos de to yngste også, så vi må nok ha oss en til handletur :)

thekje@hotmail.com sa...

har delt igjen :) masse pent, krysser fingrene.

Anonym sa...

Vil gjærne delta i konkuransen.
Og har delt på facebook :-)

Hilsen Kathrine Irgens Våheim

kathrine.irgens.vaaheim@gmail.com

Unknown sa...

Har delt link....:)

Anne-Lise Pakarinen sa...

Fine smykker. Vil gjerne være med i konk. Har delt siden din :)

HildeR sa...

Delt linken på FB : )
Hilde Røttereng
mari_gull(ætt)yahoo.no