8. juni 2011

Sneak Peek

Jeg har bestemt meg for å ikke legge ut bilder på facebooksiden Glassmykker før jeg har fått inn varene. Det blir fort litt vanskeligere å holde kontroll på hvem som skal ha hva osv. Mye enklere å pakke varene rett i konvolutten når noen bestiller. :)

Tenkte jeg heller kan legge ut noen "teasere" her, - bilder av smykker som kommer, så har dere noe å glede dere til. :)
Den knøttlille ulempen er at dere må vente med å handle til bildene kommer på facebooksiden Glassmykker. Desverre kan ingenting bestilles/kjøpes direkte fra bloggen. Alt kjøp/salg går via facebooksiden, men det er mulig (også for dem som ikke har facebookprofil) å komme på hjemmebesøk for å handle og/eller se, hvor utvalget alltid vil være noe større enn på facebooksiden.

Til dem uten facebookprofil som bor lengre unna kan jeg maile bilder av tilgjengelige smykker.


                  
Dette er dichroic glassmykker, designet og handlaget av en meget dyktig smykkekunstner i England. Motivene på smykkene er ikke klisterlapper som er festet på utsiden av smykket, men gravert inn i selve smykket med diamant-graveringspenn. Bildene yter ikke rettferdighet, det vakre fargespillet kommer ikke skikkelig fram på bildene. Bør sees!


                       Disse smykkene ventes å være tilgjengelig fra 1. juli.

                       Ønsker dere en strålende onsdag!

Tanja

1 kommentar:

Jeanette sa...

SV: Ah ja, tusen takk for at du sier fra :) Skal rette det opp jeg :)