7. mars 2009

Nytt møbel i hus!

Det gamle klorestativet mitt ble solgt for en billig penge, og et nytt er kommet i hus. Dette skjedde i januar, men jeg er litt treg å oppdatere... Bedre sent enn aldri! :)

Å kjøpe kloremøbel er noe av den beste investeringen man kan gjøre når man har katt(er). Ikke bare er det underholdende for katten og pent å se på for deg, men det gir sofaen din lenger levetid! Tenker med skrekk og gru tilbake på den tiden vi hadde katt og ikke kloremøbel. Sofaen så ikke ut! Det gjorde forsåvidt ikke lenestolen heller...
Da jeg for noen år siden flyttet til ny leilighet (og ny sofa), kjøpte jeg i desperasjon et stort klorestativ. Det var ikke min sofa, men mitt ansvar, så nå fikk det briste eller bære... Litt dyrt, ja, men var villig til å prøve alt! Hvor mye koster ikke en ny sofa..??!!

Kattene elsket det gamle kloremøblet. Nå håper jeg det nye skal gjøre samme nytten som det gamle, som var både ustødig, skittent og slitt etter 7 år i trofast tjeneste.

Athina virker ihvertfall fornøyd der hun sitter. :)

Ingen kommentarer: