23. sep. 2009

PC-krøll. Kolon krøllalfa.

Er det ikke typisk? Elkjøp hadde PC'en min inne til reparasjon i nesten to måneder i sommer før jeg fikk den tilbake. En uke etterpå var den inne til reparasjon igjen. Eneste store forskjellen var at denne gangen var det et h*lvete å få seg låne-PC!
1 uke og 2 dager måtte det gå før jeg fikk låne-PC'en jeg har KRAV på. - En plastgreie som minner mer om et billig leketøy for barn enn en PC.
Jeg klager ikke. Jeg kommer meg på nett.

Har selvfølgelig et titalls fine bilder jeg skulle lagt ut i bloggen, men de er fortsatt på minnekortet til kameraet. Hvorfor? Jeg skulle jo overføre bildene til min egen PC, jeg måtte bare få PC'en tilbake fra Elkjøp først. Og jeg fikk søren ikke tid til å slenge bildene over til PC'en min før den forsvant igjen!

Blogginnlegg uten bilder er jo som pølse uten ketchup...ikke sant?

(Det jeg prøver på nå er å gi Elkjøp skylda for at jeg er lat å blogge. Funket det?)

1 kommentar:

Wenche sa...

Vel, Elkjøp er vel kjent for terrible service etter det jeg har hørt, og nå lest. Du får smile søtt neste gang de bruker lang tid (hvis du i det hele tatt orker å gå tilbake til dem) og tre maskinen over hodet på dem. Det får dem nok ikke til å jobbe raskere, men kanskje tenke litt mer når de får en ekstra harddisk på minnet. Bokstavelig talt:)

Og ja, (thihi) det funka å gi dem skylda :D