7. apr. 2011

e.l.f. Clarifying Pressed Powder

Dette er et pudder som skal sette foundationen, skjule og forebygge uren hud, samt absorbere olje fra fet hud. Jeg vet nå ikke helt...

Jeg kjøpte den lyseste (ivory) fordi jeg har veldig lys hud (bleikfis), men selv denne ble litt for mørk for meg. Skuff!
Den fungerer helt ok som pudder, den har grei dekkevne, men synes ikke den absorberer så mye olje at det gjør noe. Det kan jo selvfølgelig ha noe med hvilken foundation man bruker under, jeg har enda ikke funnet en foundation jeg er helt 100% fornøyd med, så det kan være foundationen sin skyld. Ellers synes jeg den lukter litt snodig (hvorfor skal pudder lukte noe?) og blir litt vel "pudrete" for meg. Kommer neppe til å kjøpe igjen.

Ser derimot fram til å prøve e.l.f. sitt High Definition Powder, har store forventninger!

Ingen kommentarer: