15. apr. 2011

e.l.f. Cream Eyeliner


Enda en av e.l.f. sine kupp! Dette er en creme eyeliner til 31 kroner. Det er så morsomt å lage rewiew av billigprodukter som er minst like gode som de kostbare!

Den er vannfast, har utrolig dekkende farge og sitter som et skudd! En annen ting som er fint er at den kommer i 8 forskjellige farger, så her kan du leke deg med forskjellige looks.

Når du bestiller lineren får du en liten pensel med på kjøpet, som er ment for påføring. Jeg fant veldig raskt ut at denne ikke egner seg til påføring av liner på våtlinjen, så det jeg gjør istedet, som er myyye enklere, er å dyppe en vanlig kajal eyeliner i cremelineren, ruller av overflødig produkt på handbaken og påfører lineren på våtlinjen. Easy peasy!

Jeg bruker ikke denne over øyet da den sitter så godt at jeg er redd for å må gnikke og gnu i evigheter for å få den av, for jeg er en av dem som ikke takler disse oljebaserte makeupfjernerne og bruker babywipes istedet. Bruker du derimot oljebasert makeupfjerner er jeg sikker på at den enkelt lar seg fjerne.

Lineren fås kjøpt HER!

1 kommentar:

Cecilie sa...

Takk for tipset med kajalen ;)!