30. nov. 2008

Enkelt hjemme-spa!

Etter noen mindre bra dager tenkte jeg det var på tide med en skjemme-bort-meg-selv-dag. Problemet var bare at lommeboka var skrapa, så noen store utskeielser kunne jeg ikke tillate meg. Vel, ikke noen små heller, for å være ærlig...

Kom plutselig til å tenke på spa-settet jeg kjøpte på Apotek1 for en god stund siden. I pakken var det 2 forskjellige svamper (den ene skjønner jeg ikke hva skal brukes til...jeg spiller blond-kortet atter engang), dusjsåpe, bodylotion og bodyspray. Alt så skikkelig profft ut! På tide å teste!

Først fant jeg frem en gammel fotfil, som jeg tror jeg en gang har stjålet fra min bestemor eller noe. Eldgammel sak, garantert ingen merkevare...
Av en eller annen merkelig grunn har jeg begynt å få steinhard hud under føttene, noe som slettes ikke er behagelig å gå på!
Eller...fotfil og fotfil... Den minner mer om et rivjern, et sånt som man rasper gulrøtter med! Men funket, det gjorde den.
Deretter kostet jeg 3 kg hud opp fra gulvet og gikk i dusjen.

Dusjsåpa var herlig! Perfekt konsistens og god duft. Svampen (den som ser ut som en vanlig dusjsvamp) var helt ok.

Bedre bodylotion har jeg ikke prøvd på lenge. Super konsistens, trakk godt inn i huden, luktet mildt og godt, og ikke minst; den holdt huden myk og fuktig og varte hele dagen!
Hva mer kan man forlange? :)
Kroppssprayen ble ikke testet. Følte det ble litt smør på flesk etter å ha gnidd meg nøysommelig inn med bodylotion.

Strålende fornøyd med andre ord. Bør prøves!
Spa-settet jeg brukte er det samme som på bildet. Prisen var absolutt ikke avskrekkende... Apoteket var desverre utsolgt for den typen spa-sett sist jeg var innom, men er sikkert ikke umulig å få tak. Happy hunting! ;)

PS; den fotfila var litt FOR bra... Nå humper jeg rundt på såre føtter og banner over at jeg ikke hadde vett til å stoppe litt tidligere! Se opp for fotfiler som ser ut som et blått rivjern!

Ingen kommentarer: