5. nov. 2008

Siden sist...

Får starte med den vanlige klisjéen (hva er en uvanlig klisjé?) hvor jeg som blogger ber mitt publikum om unnskyldning for at jeg er så lat å skrive for tiden. Har lest endel blogger hvor annet hvert innlegg starter med akkurat dét. Det blir for teit. Så jeg akter å gjøre det kun én gang. Og det er denne.

Mine tre (eller var det to?) trofaste lesere har sikkert undret seg både grønne og blå på hva som skjer i livet mitt for tiden, men ettersom de to-tre stykkene sansynligvis har meg både på msn og telefonlista si så vet de det nok allerede. Jeg oppdaterer dere likevel.

Det skjer ingenting spennende.

Jeg er kommet godt over halvveis i Vannmelonen, favorittboka mi som jeg leser for andre gang nå, og det er nesten like spennende som sist.

NAV arbeid fortsetter med sine tabber, og påstår jeg har sagt jeg står i påvente av å komme inn på sykehuset...til MR!
Er det noen som trenger MR så er det saksbehandleren min......for det har jeg aldri nevnt med et ord.

Forøvrig er jeg overført til NAV trygd, hvor jeg har fått en (hold deg fast) aldeles hyggelig saksbehandler! :D

Shadow, katten min hadde (på eget ansvar) bada i dusjsåpa mi her ei natt, så han ble pent nødt til å dusje. Jeg overlevde.

Bikkja spiser kattemat fra gulvet. Det passer egentlig fint, da støvsugeren min har mista munnstykket sitt og ikke har helt den samme, gode effekten som før. Det var mildt sagt en utfordring å få støvsugd i ettermiddag. Omtrent som å vaske gulvet med tannbørste.
Men støvsuge måtte jeg. Venter nemlig besøk av en kompis som skal komme med ny (les: gammel, brukt) TV til meg, og scenarioet store, skumle hybelkaniner med hoggtenner som glefset av han armer og ben ble litt for mye selv for meg!
Han kunne jo mistet TVen i gulvet...

Skjønte det var noe galt da hunden min ikke kom da jeg ropte på henne... Det var ikke hunden. Det var en hybelkanin!

De nye gardinstengene mine er fremdeles ikke kommet opp dit de skal, og de gamle ser fremdeles ut som en U.

Jeg måtte kaste en yoghurt i dag da den var gått ut på dato.

Ellers...lite nytt. Takk for meg. :)

2 kommentarer:

rhenrik sa...

Såe... kjøpte du noen ny yogurt?

Tanja sa...

Nei, desverre.
Tilleggsinfo; det var en sviske-yoghurt jeg kastet, og det er litt merkelig i grunnen...fordi jeg liker egentlig ikke svisker. Eller, før ihvertfall. Men nå liker jeg det. Ihvertfall i yoghurt.