26. nov. 2008

Ny oppdatering...




Lite spennende nytt. Trøtt, trøttere, trøttest. Det må være årstiden...

Har stadig besøk av Bendik's katt (eller katten Bendik? Det står Bendik på halsbandet, men tror det er en hunkatt). Den sitter bare der i vinduet og ser lengtende inn på Shadow og Athina. Tipper den har lyst til å banke dem skikkelig! :p
Bildet ble tatt litt tidligere i høst, før snøen kom. Det er bare jeg som er så innmari treig å overføre bilder fra mobilen til PCen.

Begynte på champix (røykesluttmedisinen) i dag. Sist jeg brukte medisinen ble jeg så kvalm at det måtte kunne sees på som røykekutt og slankekur i ett! Men denne gangen gav kvalmen seg overraskende fort. Nesten litt skuffende, faktisk! Hva skal jeg klage over nå???
Jeg kommer nok på noe...


I morgen skal jeg ta influensavaksine. Sånn som 80 år gamle damer tar... Og så jeg, da. Nais!

Ingen kommentarer: