20. juli 2009

Et barn som gråter.

Det har hendt flere ganger at jeg har pratet med både kjente og ukjente på telefonen, og de har spurt om jeg har barn på besøk.

- Neida, sier jeg, det er bare katten.
- Åå... Det hørtes ut som et barn som gråt!


Jeg har hørt om historier der politiet har brutt seg inn i leiligheter fordi naboer har ringt og sagt at foreldrene hadde forlatt barnet sitt alene mens de selv var dratt på jobb. Og så har det i flere tilfeller vist seg å være selskapssyke orientalske katter som var alene i leiligheten. De er veldig pratsomme og har ofte en spesiell stemme som kan minne om barnegråt.

Her er en liten demo av min egen lille sangstjerne (baby?).
Videoen er noe mørk, men det er lyden som er viktig, ikke bildet. ;)



1 kommentar:

Lisbeth sa...

Ja hør der! Sånne lyder har vi ofte her hjemme ;o)