13. juli 2009

Utfordring!

Jeg har med skrekkblandet fryd mottatt en utfordring. Fra Irene. De som kjenner meg litt, vet at jeg liker lister av mange typer slag, men når det blir en utfordring føler jeg at prestasjonsangsten sniker seg inn på meg. Jeg ventet en uke for å se om utfordringen bare forsvant av seg selv. Det gjorde den ikke.
Det mest irriterende er at jeg, to dager etter å ha postet en slik liste, kommer på utallige ting som ville vært sååå mye bedre å skrive enn de som allerede er postet, sort på hvitt, lest og ferdig analysert av folk. Viskelær funker dårlig på nett.

Vel, jeg prøver...

Utfordringen sier man skal fortelle 10 sannheter om seg selv, og deretter sende utfordringen videre.

Her er mine sannheter (evnt. selvoppfyllende profetier...)
1. Jeg har store problemer med Alex Rosén, Ole Paus og Justin Timberlake. Er lynrask med å skifte kanal dersom jeg ser noen av dem på TV.

2. Jeg er stolt av å være minimalt materialistisk.

3. Jeg fjernet mandlene uten å gå ned et eneste kilo. Ikke et bittelite engang!!!
4. Jeg liker dyr bedre enn mennesker.

5. Jeg er lettrørt. Sippeguri.

6. Jeg drømmer om å flytte til syden.

7. Jeg er selvutnevnt teknisk inkompetent.
8. Jeg hater å bade, spesielt hvis vannet er under 33 grader.

9. Jeg skal ikke ha egne barn.

10. Jeg elsker sukkerspinn, lakris og sjokolade! Er et skikkelig matvrak, og ville nok veid godt over 300 kg dersom jeg hadde spist alt jeg hadde lyst på. Styrer forøvrig langt unna ananas i varm mat, selleri og champignon.


Jeg får takke Irene for at hun tenkte på meg, hyggelig til tross for litt prestasjonsangst. ;)
Sender utfordringen videre til Heidi og Lise! (Kan ikke lage sånn fancy kobling som du kan, Irene. Det bekrefter vel bare punkt 7 i lista!;)

1 kommentar:

Irene sa...

Dette klarte du fint! Jeg ser jo at jeg fint kunne hatt flere av dine punkter også ;-)