5. sep. 2008

Rubik's cube...




Jeg hadde bursdag her forleden. Mange gode venner troppet opp på China Garden for å feire dagen min med god mat og drikke. Gaver hadde de jammen også med! Fikk alt fra sjokolade til parfyme og sigaretter, klokke og en giga-pack batterier... En nydelig topp, flere gavekort, 3D-spillekort med katter på og ei flaske vin. Det var ikke måte på folks gavmildhet og fantasi.

Noen av kortene jeg fikk var også veldig morsommere...f.eks det jeg fikk fra en kompis der det stod;
"Ett år eldre og fortsatt i stand til å stoppe trafikken."
Og inni kortet stod det;
"Vel, det er fordi det tar litt lenger tid å krysse gaten nå!"
Hyggelig. :))

However...jeg liker nyttige gaver, og gaver med omtanke bak. Hva han tenkte på han som gav meg en rubik's cube i bursdagsgave vet jeg ikke helt, men jeg er ganske sikker på at han ikke kjenner meg godt!
Jeg har aldri klart å løse en rubik's cube. Ikke eier jeg tålmodighet til det heller. Da jeg var lita hadde vi et par slike kuber hos besteforeldrene mine. Jeg husker at jeg prøvde meg på å løse dem, men at jeg endte opp med å plukke løs de fargede rutene og feste dem der dem hørte hjemme. Eller, "hørte hjemme". Slik type juks var helt legitimt i min verden da jeg var 6 år.

Kuben blir nok ikke bytta, det er jeg for lat til. Den blir nok heller et morsomt minne fra 27-årsdagen min. :)

1 kommentar:

Spøkelseskladden sa...

Se og lær!
http://www.youtube.com/watch?v=RW3akfdEGI8&feature=related