20. jan. 2009

Ting som irriterer meg!


Jeg kan sikkert ramse opp "ting som irriterer meg" i det uendelige.

Alle som kjenner meg vet hva jeg synes om NAV. Ikke bare roter dem med pengene mine, men kan noen forklare meg hvorfor man må ringe et 815-nummer for å få snakke med dem? Sier det ikke seg selv klart og tydelig at dersom du er nødt til å ringe f**kings NAV så er du ikke den rikeste i verden?

En annen ting som irriterer meg er folk som tror de er verdensmestere i matlaging og ikke følger oppskriften som står på baksiden av Toro-pakken (eller hva det måtte være). "Jeg vet bedre enn Toro, og jeg gjør det på min måte!"
På posen til kjøttdeigsaus står det klart og tydelig at pulveret først skal blandes med kjøttdeigen, deretter skal vannet blandes inn. Man skulle tro dette var den enkleste sak i verden å forstå, men har sett flere som først heller vannet over kjøttdeigen, og deretter gjør et desperat forsøk på å blande pulveret inn i "suppa". Jeg har kommet til den konklusjon at enten må folk være ufattelig sta, eller så er de så dumme at de ikke kan lese.

Og komfyren skal være VARM før pizzaen settes inn! Det står på pakken! Til og med mateksperter sier at pizzan blir bedre dersom ovnen er varmet opp på forhånd, så til dere som setter pizzaen inn først, og så slår på ovnen; KUTT UT!

Ingen kommentarer: