10. okt. 2008

Apropos sjokolade...



Tror det blir mer sjokolade enn kyssing på meg de nærmeste dagene. Men jeg klager overhodet ikke. Sjokolade er kjempegodt! Nå har jeg fått en ny favoritt også! :)

Den heter Min Lakris, og kommer fra Freia. Før i tiden husker jeg at jeg brukte å hamstre en spesiell type sjokolade da jeg dro til Sverige. Husker ikke hva den hette, men det var en sjokolade med lakris... Nå har vi førøvrig fått en slik variant hit til Norge, noe som gjør meg yr av lykke! :)

Det eneste som er litt kjipt er at den kun kommer i 50 grams-format...noe som er litt lite for oss sjokoladeelskere. Men man kan da faktisk kjøpe to.. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mer sjokolade enn kyssing?:S høres ikke bra ut.
Tror æ får ta meg en tur nedover å kurrere deg. Få deg til å se det gode, det erotiske og sensuelle i gode kyss:))) UTEN å mene noe annet da...