27. okt. 2008

Egoistiske meg og barna i Afrika...




Noen dager er bare helt ræva. Herregud så synd det er i meg disse dagene. Alt er galt, og det er som å være i en lang sort tunnell uten noen utgang eller inngang eller lys what so ever...

Jeg har mast i 7 helvetes måneder på fastlegen min som FREMDELES ikke GIDDER å søke meg til rehabiliteringsopplegg.

Jeg har en saksbehandler hos NAV som jeg ikke tør si hva jeg ønsker skal skje med, og jeg har elendig økonomi - nettopp på grunn av NAV.

Man er kronisk syk, blir tilsynelatende aldri frisk, har måttet slutte på jobb og får muligens ikke utredning på sykehuset før om et halvt år. Snart stopper pengene fra NAV også...

Det går mot vinter, og man gleder seg til stive ledd og sterke smerter man vet man har i vente.

Man er manisk depressiv og vet man kommer til å tilbringe flere dager i senga iløpet av neste halvår.

Jeg fryser konstant, men trøster meg med at det heldigvis skal bli kaldere....

Man er ensom og alene, men verst av alt; man skjønner godt hvorfor man er det.

Jeg føler meg som en hypokonder, og får himla dårlig samvittighet når jeg tenker på alle som har det mye verre enn meg.
Bare tenk på barna i Afrika.

4 kommentarer:

rhenrik sa...

... skjønner godt hvorfor du er så glad i syden, varme og lysere dager :-\

Krysser fingrene på at dette løser seg, selv om det ser mørkt ut ihvertfall akkurat nå :-|

rhenrik sa...

Litt sånn på sidelinja; godt skrevet, forresten, me like :)

Tanja sa...

Du liker når jeg klager og syter? Jøss...hva er du for slags kar? Hehe...

rhenrik sa...

Alternative svar:
1. Ja, syt og klaging gir meg energi... feeed meee ;)

2. (Seriøst) Vel... bedre med syting og klaging som er ekte, enn sutring som hinter på oppmerksomhet, og det ser jeg ikke her...

3. (Seriøst) Noen ganger så inser man at ens egne problemer er bare småtteri, når man f.eks. leser din "klaging"...

4. ... minner meg på at jeg må ta Møllers tran :-P

5a. Hva for en slags kar jeg er? Jeg vet om den god del andre som lurer på det samme.... innklusiv meg selv :P

5b. Hva for en slags kar jeg er?
-En wannabe profesjonell klager, og du er min helt og læremester? :))

5c. Hva for en slags kar jeg er?
... jeg er båsløs, nekter å bli satt i bås ;)

5d. Hva for en slags kar jeg er?
Veldig mystisk *fnis*

5e. (Seriøst) Hva for en slags kar jeg er?
...tja... en som liker å se at noen har selvinsikt :)

5f. Hva for en slags kar jeg er?
-En som ikke har vett til å legge seg i tide! NATT!