10. okt. 2008

Kyss meg!




"Å kysse er som å spise suppe
med gaffel: Man får aldri nok."




Det finnes flust av gode grunner til å kysse mer!

* Det får hjertet til å slå raskere og sparker igang
følelser av nytelse og glede.

* Det er god forebyggende medisin for et lykkelig ekteskap.

* En tysk studie viser at de som kysser ofte, har
færre sykedager, utsettes for færre bilulykker og tjener
opp mot 30 prosent mer enn de som sjelden kysser.



Er du singel og har ingen å kysse? Spis litt sjokolade! Forskere har nemlig funnet ut at å spise en bit sjokolade kan gi deg hjertebank og lykkefølelse langt kraftigere enn et kyss (selv om jeg personlig har vanskelig for å tro på dette..). Sjokolade inneholder nemlig blant annet fenetylamin, som stimulerer til frigjørelse av endorfiner - kroppens egne "lykkepiller". :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke fanden om æ spiser sjokolade, da kysser jeg heller deg mitt munnen :))) *smiler*

Anonym sa...

Ikke fanden om æ spiser sjokolade, da kysser jeg heller deg mitt munnen :))) *smiler*