4. okt. 2008

Ukjente på MSN...



Det skjedde ofte før. Så ble det plutselig stille en laaang periode. Men nå er de igang igjen. Disse ukjente menneskene. For det meste unge menn, guttehvalper, som legger meg til på msn uten at de noen sinne har møtt meg eller snakket med meg "irl".

Hvem er de? Hva vil de?

Noen er norske. Andre staver seg frem på særdeles dårlig engelsk. Enkelte er bare pratesyke. Noen er grove og frekke. Andre vil se meg på cam. Og noen sier ingenting...akkurat som om dem bare samler på msn-kontakter...
Litt av hvert, med andre ord! Felles for dem alle er at de ikke overlever så lenge i kontaktlista mi. Jeg godkjenner stort sett alle som legger meg til som kontakt, i troen på at det er noen jeg kjenner. Det er enklere å godkjenne og slette, enn å avslå og gjøre folk fornærma. :p

Men spørsmålet jeg stadig kommer tilbake til er: HVOR I HELVETE FINNER DE MSN-ADRESSEN MIN?????????

Jeg får aldri noe ordentlig svar når jeg spør. "Husker ikke...på nettet...et sted...tror jeg". Så jeg har sluttet å spørre.
Men jeg lurer stadig. Hva er hemmeligheten? Hvordan klarer de det? GJETTER de seg til adressen? Jeg har ingen enkel msn-adresse. Den inneholder verken hele eller deler av navnet mitt. Ikke bruker jeg hotmail heller, - som jeg har inntrykk av at 98% av verdens befolkning gjør.... Jeg har heller ikke offentliggjort adressen noe sted på nettet hvor Gud og hver mann kan se den.

Any suggestions????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann Tanja!!

Hvor folk finner msn adressen til andre, godt spm, ikke vet æ, men jeg har opplevd det samme at fremmende har lagt meg til, men jeg har konsekvent avvist dem, vet jo ikke hva slags folk det er, og dem kan spre virus.
Kjempefin blogg ;) og hvis jeg skal være ærlig, noe man bør, så er du jo ei utrolig søt og pen jente da;) håper guttan steller og behandler deg pent.....
Sivert

Anonym sa...

Dem e nok synsk vettu snuppa!!

Å ja, man må vær ærlig..
Ho e så søt å pen å sånn!
Det e nok derfor hun har så mange beundrere.. smått som stort...

Meeen, æ trur nu egentlig du bare ska vær så søt å pen som du vil vær, førr uansett e det jo bare en "mann" i hodet ditt førr tia, jah, åsså quizen da vettu... :P


Klæææm!!
Du e nu flenk du! ;)