11. mars 2011

Batiste tørrshampo

Jeg er sikkert den eneste i hele verden som ikke ruller rundt, hopper opp og ned og roper tre ganger hurra for Batiste sin tørrshampo. Yesss, tenkte jeg - endelig kan jeg dra på tur og ikke se ut som et dass på håret etter ei natt i campingvogn.


 Mange elsker denne tørrshampoen og skryter den opp i skyene. Det må eventuelt være dem med tykt hår? Kanskje den funker bedre på dem? Jeg for min del har ekstremt tynt/fint hår. Joda, den funker da på et vis, så skal ikke slakte den fullstendig, men den funker langtfra så bra som jeg hadde trodd og håpet. Oppskrytt, sier nå jeg. Den holder dessuten ikke så lenge før håret ser fett ut igjen.



Jeg tror Batiste har glemt at det finnes mennesker med sort hår. Shampoen kommer i diverse forskjellige nyanser; med glitter, uten glitter, for blondiner, for dem som er midt imellom blond og brunette og dem som er brunette. Hvor er den for sort hår??? Jeg prøvde den mørkeste - den for brunetter. Håret mitt ble grått.


Til tross for at den ikke er fantastisk kommer jeg nok til å kjøpe den igjen. Den holder kanskje fra jeg står opp og kommer meg fra campingvogna til servicebygget for å dusje.

Fås forøvrig kjøpt på Vita til ca 70 kroner.

2 kommentarer:

Agati Cosmetics sa...

Den finnes for sort hår også.. ;) Jeg jobber i firma som selger de i Norge. Men det er ikke så mange som vil ta den inn,

Kontakt meg på mail så kan jeg evt sende en tester til deg! :) kf@agati.no

Tanja sa...

Så flott! :D
Den er jeg selvfølgelig veldig interessert i å prøve.