21. mars 2011

NYX Round Lip Gloss

NYX er enda et billigmerke jeg har stiftet nærmere bekjentskap med de siste månedene. Iløpet av denne tiden har jeg lært at billig også kan være bra!



Noe av det første jeg kjøpte fra NYX var en Round Lip Gloss i fargen Whipped. De har maaange forskjellige farger.
Nå har jeg aldri hatt for vane å bruke så mye lipgloss, synes de fleste smaker skunk, er klissete og har enten for mye eller for lite farge. Ja, jeg er sær.

NYX Round Lip Gloss er ingenting av dette. Vet ikke helt i hvilken ende jeg skal begynne å skryte. Smaken/lukten var det første jeg la merke til. Den lukter søtt og fruktig, nesten til å spise opp. Den er ikke klissete, men føles lett og god på leppene. Passe glans og passe farge. Dette er blitt et må-ha-produkt hos meg nå.

Jeg kjøper mine NYX-produkter på www.cherryculture.com

Løp og kjøp!

Ingen kommentarer: