18. mars 2011

e.l.f. Therapeutic Conditioning Lip Balm

Igjen har jeg testet et produkt fra e.l.f., som er så billig at det nesten er latterlig. 14 kroner koster denne lipbalmen.

Den finnes i 4 forskjellige smaker; Jordbær, bjørnebær, vanilje og appelsin. Jeg kjøpte den med bjørnebær.
Det positive jeg har å si er at det føles som et spa for leppene - en eksplosjon av fukt uten klissete ingredienser. Jeg kjøpte en gang en EOS, og den må jeg gnikke og gnu på leppene i minst 3 kvarter før den festet seg på leppene mine. Dette slipper jeg med denne, den glir på lett som bare det. Det bitte, bitte lille minuset er smaken. Kirsebærsmaken er så kunstig at dersom jeg ikke hadde visst det skulle være kirsebær ville jeg aldri klart å gjette det. Heldigvis er ikke smaken så kraftig. Kjøper gjerne igjen.
Du finner den HER

Ingen kommentarer: