15. mars 2011

Lash Architect 4D

Jeg var ganske nylig så heldig å bli valgt ut som testkanin for L'Oreal Lash Architect 4D. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde store forventninger. Den lover både fylde og lengde, samt at den skal bue vippene. Har gjennom årene prøvd utallige mascaraer som har lovet akkurat dette, uten å være i nærheten av å innfri. Hvorfor skulle denne være så himla mye bedre?


Førsteintrykket var litt så som så. Da jeg åpnet tuben virket mascaraen litt tykk og klumpete, noe som viste seg å være riktig, men ingen ulempe. Jeg mener at en mascara må være litt tykk for å gi volum. Det blir ikke volum av vann!

Designet er lekkert med kreativ utforming og har tiltalende farge. Ser ganske eksklusiv ut til å være en "billigmascara".

Børsten er helt grei, vet ikke om "snurren" har noe for seg, men det funker. Selve delen man holder i er kantete, så dem som liker å rulle mascaraen på øyevippene kan få en liten utfordring. Man må også være veldig nøye med å stryke av overflødig mascara på kosten, ellers kommer det raskt for mye mascara på vippene, og vippene klistrer seg sammen. Resultatet blir klumpete.

Man kan nesten si at man må øve litt på å lære seg å påføre denne mascaraen. Jeg har i hvert fall brukt tid på å utvikle en god måte å bruke den på. Men øvelse gjør mester, og når man jobber litt med den og får det til så blir resultatet veldig bra.
LA4D gir veldig bra volum og lengde, og det er den første mascaraen jeg har prøvd som faktisk buer vippene slik som den lover. Stort pluss!

Alt i alt er jeg villig til å gi LA4D terningkast 5, på bakgrunn av at den holder det den lover. Brukte en stund på å bli komfortabel med er tykkelsen på mascaraen i kombinasjon med børsten, men det er verdt det.
Jeg kan nesten garantere at jeg kommer til å kjøpe LA4D i framtiden.

Ingen kommentarer: