12. mars 2011

e.l.f. Eyelid Primer

Etter å ha besøkt en del blogger og sett utallige makeup-videoer på YouTube har jeg etterhvert skjønt at en primer er et must for oss som bruker øyenskygge. Har ikke prøvd noen annen primer, så kanskje det er galt av meg å skrive omtale om denne, siden jeg ikke har noe å sammenligne med? Well, I don't care.

ELF er et billigmerke, så jeg forventet ikke mye da jeg bestilte fra dem. Denne primeren koster 14 kroner. Det er den "vanlige" primeren, ikke mineralutgaven (kommer sikkert til å teste den også).

Primeren legges på øyelokket før man påfører skyggen. Dette skal forhindre skyggen i å drysse, forsterke fargen og hindre at skyggen striper/creaser seg og ligger som en tykk stripe i globalen før du er ferdig med frokosten...

Jeg begriper ikke hvordan jeg noen sinne har klart meg uten! Florlett i konsistens og den gjør virkelig jobben sin, holder hele dagen. Skal jeg kjøpe igjen? Definitivt!
På bakgrunn av at dette er den eneste øyenskyggeprimeren jeg har testet synes jeg ikke det blir riktig å dele ut noe terningkast, så det får bli neste gang.

Link direkte til e.l.f. sin nettside i overskriften til dette innlegget.

Ingen kommentarer: