29. okt. 2009

Enda en ønskeliste






Det går mot jul. Sakte men sikkert. Og jeg gir meg visst aldri med disse ønskelistene. Jeg tror jeg vil få mange gaver til jul.

Nei. Slik er det ikke. Men med min gullfiskhukommelse er det enklere å henvise til en ønskeliste på nett enn å tro jeg skal huske hva jeg ønsker meg når folk spør. Det får være måte på optimisme...


Jeg er, som alltid, tilhenger av nyttige/praktiske gaver. Dilldall har jeg nok av. Det jeg trenger minst av alt er pynt, selv om kattene garantert er uenige i akkurat dét...og nettopp derfor ønsker man seg ikke pynt.


Ønskelista ser slik ut:

Spansk parlør/ordbok
Gavekort hos Bodø Dyreklinikk, dersom det finnes. Evt Specific nyrefôr (tørrfôr) til katt (fås kjøpt hos veterinær)
Gavekort/Penger
Fyringspellets
Wok-stekepanne og kasseroller (teflon)
Stretchlaken (sort) 150x200 eller 180x200
Relax-sokker (sokker uten strikk)
Ullsokker/ullester
Superundertøy
Pysjamas


Ellers ting som man kan henge fingrene i når man kjeder seg; Nemibøker (har Skumle damen), romaner, hobbyting, DVD-filmer o.l.


Hyggelig at dere spør. Bruk gjerne kommentarfeltet til å sende meg dine gaveønsker, eller send på mail. :)

Ingen kommentarer: