20. okt. 2009

Zombiebryllup



Dette er bryllupskaken til et par fra Seattle som giftet seg for en tid tilbake. Jeg oppdaget med dette at det ikke bare er jeg som har vært innom tanken på horrorbryllup. Sjokkerende.

I mitt hode har det surret rundt som en sinnssyk -men morsom- idé, og for min egen del ganske så ugjennomførbar, med tanke på alle hjerteinfarktene jeg ville fått på samvittigheten. Tviler nemlig på at idéen ville falt i så god jord hos besteforeldrene mine...blant annet...

Paret fra Seattle har ihvertfall klart det, på en suveren og gjennomført måte.

Selve frieriet var også en smule originalt. Brudgommen fridde ved å lage en zombiefilm. Hans uvitende kone har også en rolle i filmen, og helt i slutten av filmklippet får du se frieriet.


Kul idé! Utrolig bra gjennomført!
Gratulerer, Bradly og Claudia!

Ingen kommentarer: